Predajňa Kľučka.sk
Osobný odber na predajni – zadarmo
Adresa: Kukučínova 29, 022 01 Čadca Zobraziť trasu
Možnosť vyzdvihnutia: do 15 minút od odoslania objednávky – prosíme, vyčkajte na potvrdzujúci e-mail!
Čas vyzdvihnutia: Po–Pia: 8:00–16:00 hod.
Platba: hotovosť / platobná karta
Kontakt: 0918 633 701
Doprava zadarmo
Pri objednávke nad 70 EUR pri platbe bankovým prevodom alebo kartou.
Prepravné spoločnosti
SPS Balíkovo – Box
- do 10 kg zásielka
- cena dopravy a balné 2,20 EUR
- dobierka 0,50 EUR
- doba spracovania objednávky a doručenia 1–2 dni
Packeta – Z-POINT / Z-BOX
- do 5 kg zásielka
- cena dopravy a balné 3,10 EUR
- dobierka 0,50 EUR
- doba spracovania objednávky a doručenia 1–3 dni
GLS – na adresu
- cena dopravy a balné 4,10 EUR
- dobierka 0,90 EUR
- doba spracovania objednávky a doručenia 1–2 dni
RABEN – paletová doprava
- cena dopravy a balné 20 EUR
- dobierka 1 EUR
- doba spracovania objednávky a doručenia 2–3 dni
Doba dodania
Objednávky prijaté v pracovný deň do 12:00 hod. odosielame v ten istý deň. Objednávky prijaté v pracovný deň po 12:00 hod. odosielame nasledujúci pracovný deň. Objednávky prijaté počas víkendu alebo sviatkov odosielame nasledujúci pracovný deň. Doba doručenia po prevzatí zásielky prepravcom je zvyčajne 1–3 dni v závislosti od zvolenej prepravnej spoločnosti. Snažíme sa mať všetok tovar skladom, vo výnimočných prípadoch sa môže stať, že je tovar vypredaný – v takýchto situáciách tovar odosielame po telefonickej dohode.
Reklamácia mechanického poškodenia z prepravy
Vizuálne skontrolujte, či je obal neporušený a nevykazuje zjavné znaky poškodenia. Táto kontrola sa netýka obsahu zásielky. Balík nemusíte pred kuriérom rozbaľovať. Ak zistíte zjavné poškodenie, tovar nepreberajte a do prepravného listu napíšte - "odmietnuté - TOVAR POŠKODENÝ". V prípade poškodenia túto skutočnosť prosím ihneď oznámte na tel: 0918 633 701 , popr. e-mail: sklad@klucka.sk. Podpisom prepravcovi potvrdzujete, že zásielka bola prevzatá v poriadku a nepoškodená. V prípade poškodenia samotného tovaru po rozbalení bezodkladne najneskôr však do 3 pracovných dní túto skutočnosť oznámte na tel: 0918 633 701 , popr. e-mail: sklad@klucka.sk. Neskoršie reklamácie tohoto charakteru nebudú akceptované s ohľadom na reklamačné podmienky prepravcu. Doprava je hradená zákazníkom.
Dôležitá informácia: doklad o úhrade zásielky Vám vydá kuriér, žiadajte preto doklad pri preberaní zasielky!
Všetky ceny sú uvedené vrátane DPH 23%.




















































































































































































