Kupujúci je povinný prehliadnuť si tovar bezprostredne po jeho prevzatí. Ak je zistené mechanické poškodenie obalu výrobku, je kupujúci povinný skontrolovať stav tovaru a v prípade poškodenia vyhotoviť záznam o škode za prítomnosti dopravcu. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie dopravca, nakoľko všetok tovar je poistený. Na základe vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavretí škodnej udalosti s dopravcom poskytnutá primeraná zľava alebo dodaný nový výrobok.
Reklamácia mechanického poškodenia z prepravy :
Pri uplatňovaní reklamácie dodržujte prosím nasledujúci postup:
Ak sa závada prejaví pri prvom použití výrobku, najneskôr ale do 3 dní od predaja, poskytuje predávajúci riešenie reklamácie okamžitou výmenou za bezchybný kus v týchto prípadoch:
Neviete aký je rozdiel medzi reklamáciou a odstúpením od zmluvy bez udania dôvodu?
Dovoľte aby sme Vám to stručne vysvetlili.
REKLAMÁCIA
Má tovar, ktorý ste si u nás zakúpili nejakú vadu? Reklamačná doba je dva roky odo dňa zakúpenia tovaru. Čiže ak ste si u nás zakúpil tovar, na ktorom sa vyskytla vada a ešte neubehli dva roky pošlite ho na túto adresu Kľučka s.r.o. , so sídlom Radoľa 454, 023 36 Radoľa, alebo na adresu sídla spoločnosti. My sa posnažíme ju čím skôr avšak maximálne do 30 dní vyriešiť.
VRÁTENIE TOVARU BEZ UDANIA DÔVODU
Odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu, môžete do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru, tovar nám potom musíte do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať na adresu Kľučka s.r.o. , so sídlom Radoľa 454, 023 36 Radoľ, alebo na adresu sídla spoločnosti. V prípade ak odstúpenie od zmluvy bude v poriadku mi Vám za zakúpený tovar vrátime peniaze.
Tento text je len informatívny všetky ostatné dôležité informácie nájdete na tejto stránke v časti VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY a v časti REKLAMÁCIE.
Už 25 rokov predávame
kľučky a schránky
Pri nákupe nad 60 EUR
platíme dopravu za Vás
Kupujte bez obáv, máte
15 dní na vrátenie nákupu
Môžete platiť
platobnou kartou
Po - Pia. od 8.00 - 16.30
0918 633 701, 0918 793 519